super locatie! wij stonden aan de zeekant met de golven klotsend op de rotsen. sanitair prima! smalle toegangsweg, onze camper van 7,5 ging prima ! tarief klopt niet! wij betaalde eind augustus circa 50€ per nacht voor 2 personen

Herenboertoer

In het voorseizoen prima camping, wel aan de krappe kant voor grotere campers. Net sanitair. Wij hebben ons hier een paar dagen prima vermaakt.

Monique-Balk

Vreselijk in het hoogseizoen; megadruk en hutjemutje op elkaar. Geen strand maar alleen rotsen. Toegangsweg erg smal en elkaar passeren is dus onmogelijk. Je kunt beter doorrijden naar de camping of de camperplek die er aan weerszijden naast liggen.

Camp Slanica