• augustus 2019

Geweldige plek, sanitair erg schoon en modern. Camperverzorging eenvoudig mogelijk. Super leuk team, je bent zo hartelijk ontvangen en ontvangen, dat je je goed moet voelen. Het centrum van Vodice ligt op loopafstand. We komen terug

• juli 2019

Er zijn hokken gebouwd op het terrein. Wij vermoeden dat de camperplaats niet lang meer zal bestaan. De eigenaresse deed wat moeilijk en was niet bepaald vriendelijk. Ook het sanitair was alles behalve schoon. Wij zijn weer weg gegaan...

• mei 2019

De juiste naam is Autokamp Imperial Vodice. Leuke plek dicht bij de zee. Houd er rekening mee dat de grond niet vlak is. Betaalde 31 euro incl. el.

• augustus 2019

• juli 2019