• september 2021

• juli 2021

camping is onderdeel van bungalow resort. 50 plaatsen, waarvan ~35 geschikt voor campers. Olijfbomen zorgen voor schaduw. heuvelachtig maar goed begaanbare toegangsweg. Veel faciliteiten. maar daardoor ook veel grote boten die aanmeren

dewersjes

Beste gast, wij danken u voor het kiezen van Olivia Green Camping voor uw vakantie en wij danken u voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat je verblijf goed is bevallen en we hopen je nog een keer te mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten uit het zonnige Tisno, Olivia Green Camping-team

• september 2021

• juli 2021