Op 20 april dachten we op volgens de app enige geopende camping te gaan staan, maar informatie is niet juist. Afgesloten met een hek. Staan nu met toestemming op de ook nog niet geopende camping Holiday op een van hun toegankelijke camperplekken. Nu alleen gratis een droomplek

• oktober 2021

• september 2020

Een camping voor een zeer betaalbare prijs. 160 HRK / dag. Aardige eigenaar. Zeer dicht bij de oude stad en de haven van Jelsa. Dicht bij vele restaurants. In het hoogseizoen is het moeilijk om een plek te vinden. GEEN MOGELIJKHEID OM HET VUILE WATER AF TE LATEN

• oktober 2021

• september 2020