Leuke camping op loopafstand van strand. Schoon sanitair maar slechts 1 douche met warm water. Na reparatie werden we niet geïnformeerd. Jammer. Prettige ontvangst. We betaalden €28 per nacht. Ruime plaatsen gebruik blokken.

Siem2

hier 1nacht geweest. grote plaats, maar jammer dat er huisvuil lag bij de prullenbakken. zelf vond € 38 wel erg duur.

• oktober 2019

10-09-2019; mooie, schone camping op loopafstand van de aardige stad. Weinig ruimte om je kleren op te hangen bij de douches.

• oktober 2019

Camping Biograd