sanitair **** plaatsen **** inclusief water, elektra en 100% Wifi vriendelijkheid **** Niks mis mee dus. wij betaalden 19 april € 26,- voor een plaats - camper + 2 personen - , nét niet aan het strand. Aan het strand, dan kwam er € 10 bij :) ACSI niet geaccepteerd. Was nog erg rustig.

TonnyvT

Behalve de prijzen, die sinds vorig jaar bijna verdubbeld zijn, is hier verder niets veranderd. Er werd niets gerepareerd of vernieuwd. Het kleine sanitairgebouw is in zo'n slechte staat. We betaalden hier € 180 per dag voor heel weinig service.

Anderl69

geweldige plek! om de camping heen is niets, maar de camping bied van alles. schoon en net sanitair, goede restaurants. gratis bedden op het strand.

Camping Village Šimuni