• oktober 2019

• augustus 2019

De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam. Verder vonden wij dit geen fijne camping. Het terrein loopt in een smalle strook naar beneden richting de zee. De plekken zijn krap en erg schuin. Het sanitair was redelijk maar ontoereikend. Er zijn geen speelmogelijkheden voor kinderen.

• juli 2019

We zijn al op de 4x voor deze plek. De toiletten zijn altijd schoon en de eigenaar Marco is zeer behulpzaam en vriendelijk. We komen terug.

• oktober 2019

• augustus 2019