mooie camping, we hadden een prachtige plek vrijwel direct aan het water, goed en leuk restaurant, hele aardige uitbaters, sanitair inderdaad verouderd maar wel schoon, in de plaats rtina niets te doen, maar als we weer in de omgeving zijn gaan we zeker hier weer aan

japik

prima familiecamping, max 20 plaatsen voor campers, sanitair wat verouderd maar voldoet. waterpunt dicht bij alle land.

sebdecon

Geweldige knusse gezellige camping. Ontspannen sfeer. Door familie ontworpen en gerund. Op een super gezellig terras worden heel erg lekkere gerechten gemaakt. Aanrader deze camping.

Autocamp Miocic