• juli 2021

Camping Jurmala is gesloten. Er hangt een bord aan de poort met CLOSED en een verwijzing naar Camping Nemo, 7 km naar het westen. Ook de website geeft aan dat de camping gesloten is.

• juli 2020

Ik sluit me aan bij de vorige review. Verouderd, maar schoon. Ruime plek, vlakbij strand en gezellig stadje. Echt de moeite waard om een dagje strand te doen en ‘s avonds lekker aan het strand te eten en een ijsje in de stad halen.

• juli 2020

Sanitair is inderdaad gedateerd, maar wel schoon. Douche is lekker warm en zelf in te stellen. €29,00 incl. stroom, is niet goedkoop, maar je zit vlak bij het strand en de gezellige stad Jurmala.

• juli 2021

Camping Jurmala