Hele slechte ervaring! onvriendelijk en we moesten 45€ betalen. Weggegaan en paar minuten verderop gratis heerlijk op een parkeerplaats bij restaurant gestaan.

• augustus 2021

Niet geïnteresseerd in personeelscaravans. Er was niemand aanwezig bij de receptie, ik raad het niet aan

• juni 2021

praktisch, water & elektra inbegrepen, geen afwasgelegenheid, het bezorgverkeer / afvoer achter het restaurant is een beetje vervelend, ook 's nachts, maar je voelt je veilig ('s nachts gesloten)

• augustus 2021

• juni 2021