• augustus 2020

prima plaats maar na het bezoek van de kruizenberg bied deze omgeving weinig extra om te blijven. wij zijn door gereisd

• september 2019

Goede plek om heel rustig te stoppen, alleen 26/09/2019, liep de volgende dag vroeg naar de kruisenheuvel voordat veel mensen in de buurt waren. Verbazingwekkend!

• september 2019

22 juni 2019: Ideale parkeerplaats om de kruisenberg te bezoeken en een nacht door te brengen. 'S Avonds is het heel rustig en hadden we de berg kruisen bijna voor onszelf.

• augustus 2020

• 81439, Domantai, Litouwen