Netjes alles kunnen afvoeren. Alleen er is geen speelklaar voor toilet, dus gebruikt men de schoonwater kraan om te spoelen. Dus hier geen vers water tappen. Wij hebben ons grijswater gebruikt om toilet te spoelen. Ook kan je je afval goed kwijt.

Marco1

het icoontje staat aan de andere kant van de weg, maar in zuidelijke richting kun je ook lozen. neem de benzinepomp voor vrachtwagens. pal na de pomp is het loosstation.

• januari 2023

los-punt bij een Q8 pomp. Neus dicht als je je toilet cassette wilt lozen. water om te spoelen was afgesloten. Maar we zijn weer leeg en dat is het belangrijkste.

• januari 2023

Aire de Capellen Sud