rustige plek we stopten drie nachten met de broers hssain en yousef erg lekker eten is uitstekende mogelijkheid tot een rit van 2 uur yousef maakt ons een Moskou van Berbermuziek heel erg bedankt aan de broers

rachidzahouani

een fijne plek om te verblijven. De weg ernaar toe vanaf Tamtettouche (7 km), is pas geasfalteerd

• maart 2023

Auberge Taghrot is een prachtige plek en de twee broers zijn de perfecte gastheren! We hebben hier 2 nachten doorgebracht, veel gewandeld en genoten van heerlijke biologische gerechten. Voor ons een van de mooiste plekjes van Marokko vanwege de prachtige natuur, rust en gastvrijheid!

• maart 2023

Auberge - Camping Taghrot