prima camping voor onderweg. Douche is warm. Aardige eigenaar. Maar veel vliegen, dat is wat minder. Wifi (zwak) bij z'n huis.

• maart 2023

heel vriendelijke ontvangst met thee. toilet en douche okay, we zijn wel in Marokko en niet in een rijk West Europees land. heel gemoedelijk allemaal, ‘s nachts doodstil, een aanrader

• februari 2023

zeer goede camping, zou beter zijn als de douches en toiletten zouden worden opgeknapt naar een Europese norm. Hassan de eigenaar regelde een taxi om ons naar het hete bronwater te brengen. Ik dacht dat het een goede tussenstop was.

• maart 2023

• februari 2023