camping vandaag 24 sept '23 bezocht. camping bestaat niet meer. alleen hotelkamers en restaurant. beide geen gebruik van gemaakt. geen oordeel daarover.

• maart 2023

We waren daar vandaag en ik ben naar de receptie gelopen en heb gevraagd of we er met de camper konden overnachten. Helaas was dat niet mogelijk. Erg jammer want de omgeving is mooi.

• maart 2020

Kleine maar leuke camping gelegen boven de rivier met een prachtig uitzicht. Sanitair schoon. Zeer rustige omgeving. Operator erg vriendelijk. Loopt langs de rivier en naar het stuwmeer

• maart 2023

• maart 2020