• mei 2022

prima plek met leuke ontvangst super rustig. we zijn naast nkc lid al velen jaren ook ncc lid dus dit voelt voor ons als thuiskomen. de camper stortplaats ligt wat onhandig voor een camper maar voor de rest helemaal prima

• juli 2021

prachtige plek ..heerlijk rustig totdat het feest lost barst op nabij gelegen groepsaccomodatie ..heel de nacht door ...ondanks vermeldt gèèn supermarkt in de buurt !!

• juni 2021

Prachtig gelegen camping. Mooie en ruime plaatsen. Wat een rust zo midden in het Stobbenbos. Het sanitair was eenvoudig maar brandschoon. Wel wat afgelegen. Elburg en Kampen zijn goed per fiets te bereiken.

• mei 2022

• juli 2021