• april 2023

wat een hartelijk ontvangst.. geweldig sanitair en douche.... uitzicht en plaatsen zijn super....

johanbrands

Een prachtige locatie met vriendelijke familie. Zij maakten geregeld een rondje om eventueel met de gasten in contact te komen. Ook het boerderij ijs (zonder kunstmatige kleur en smaakstoffen) was heerlijk. Echt een aanrader

• augustus 2021

Het ontvangst is zeer vriendelijk en inderdaad men is uitermate gastvrij zeer welkom gevoeld. De natte ruimte kan wel wat herstel en vernieuwing gebruiken. Verder super aardig en volgende keer gaan we zeker naar het theehuis voor taart en boerderij ijs.

• april 2023

• augustus 2021