Recreatiepark de Jerden

Sloten, De Friese Meren, Friesland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Heerlijke plek 🤩 vijf minuten lopen van Sloten en erg handig om met de fiets te vertrekken.. zeer schone toiletten en wat dacht je van het eten... broodjes, pizza, afhaal hamburgers allemaal super goed... 's avonds adembenemend uitzicht... een aanrader .. 👍🏻👍 🏻🤩

Cristina73

Sluit me volledig aan bij vorige riviews en er wordt steeds wat georganiseerd op de camping.

Pe-Wi

Heerlijke camping met ruime plaatsen. Lekker rustig en het leuke dorp Sloten dichtbij. Prima restaurant en hele aardige mensen. Bootje huren en zwemmen in het Slotermeer. Echt aanrader. Wij komen zeker terug!

Recreatiepark de Jerden