heerlijk rustige mooie camperplaats. 2de keer dat we hier komen en hartelijk onthaald. Echt genieten van het bos dichtbij. Ideaal voor de zelfvoorzienende camper.

decockk

Ja, jullie hadden het ook weer gezellig EN lekker voor elkaar! Genieten daar waar het kan! 😇 Bedankt voor jullie komst en de 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Mooie cp, aardige gastvrije mensen, op loopafstand schitterend natuurgebied met leuke mountainbike route.

nbl-van-Heesch

Leuk dat je de MTB-route noemt. Dat is er ook echt één waar veel energie in het onderhoud gestoken wordt en die de moeite waard is. Dankjulliewel voor de review! Tot ziens👋

Heerlijke rustige cp met ruime plek. Vriendelijke ontvangst. mooie fiets en wandelmogelijkheden. Dorp Rucphen met restaurants en winkels op loopafstand.

lijo

Leuk om zo’n fijne review te lezen. We delen ons mooie plekje in Rucphen graag.😇

Camperplaats 't Zonnetje - De Heerlijkheid Vorenseinde