wat een leuke en fijne camping ,schoon sanitair, wij hebben er 4 nachten gestaan heerlijk gezwommen in de afgedamde Maas, komen zeker terug .Groeten Bert en Anny

bertanny

Ontzettend leuk kleine camping waar wij met onze kampeerbus hebben gestaan. zeer gastvrij. Sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en brandschoon. Prima uitvalsbasis voor fietstochten

• augustus 2021

Ongeschikt voor campers, of alleen buscampers. Direct onderaan een hoge dijk met zeer steile oprit en scherpe bocht. Met nat wegdek kom je met voorwielaangedreven camper nooit weer terug boven.

• augustus 2021

Camping de Herberg