Super mooie plek om Zeeuws Vlaanderen te verkennen,een Oase van rust.

Joop&Diny

Camping gelegen tussen de velden, heerlijk rustig en stil. Ook onze viervoeters waren, weliswaar betalend, welkom. Ruime plaatsen, goed onderhouden sanitair, wifi, kortom alles ok. Het was heerlijk wandelen in de omgeving. fijn verblijf gehad !

peter264

Kleine rustige camping met ruime plaatsen. Sanitair op zich prima maar douchekop kan beter, straal loopt nogal wijd uit. Wij stonden dicht bij de speeltoestellen ivm de kleinkinderen, je kan dan wel wat last hebben van de werknemers die in de stacaravans verblijven.

B-Hymertje

Super mooie plek om Zeeuws Vlaanderen te verkennen,een Oase van rust.

Boerencamping De Helenahoeve