Alles piekfijn in orde, fris en gezellig en kraaknet sanitair mooie winkel en vriendelijke bediening. Topper!

wezelaar

als je deze plaats niet met 5* kan waarderen heb je een verkeerd idee over dit type camperplaatsen . Personeel beleefd en behulpzaam , accommodatie tiptop in orde en onderhouden .

lucine

tja, wat kan ik nog toevoegen? Een fantastische plek met misschien wel het vriendelijkste personeel wat ik tot nu toe ontmoet heb. Een hele mooie landwinkel met een uitgebreid assortiment en idd prachtig sanitair op de CP.

De Plantage