Zeer vriendelijk ontvangen maar voor ons stadsmensen niet je van het. Sanitair matig... net name door de vliegen overlast. Vond t ook duur

Marco.Arts

Prachtige plek midden in de boerderij die nog actief wordt geëxploiteerd. Voor de kinderen is er veel te ontdekken.

• december 2022

gisteren voor de 2e keer geweest je word heel vriendelijk ontvangen kinderen mogen helpen bij het voeren van de dieren en alles word geduldig uitgelegd door de boer we komen zeker weer terug

• december 2022

Camperplaats Polder-hof bij Kampeerboerderij