• november 2020

Artic View is totaal onbereikbaar. met hekken afgesloten. Ook het restaurant is dicht. volgens bewoners is het onduidelijk of puntje ooit nog bereikbaar zal worden. Ook de foto van P bij kerkhof klopt niet meer. Ook daar kun je niet meer staan. Wel aan de linker kant, op het gras. krap 2 plaatsen.

• november 2019

We stonden eerst boven bij Arctic View (prima plek) maar daar stond een heel harde wind. We zijn daarom naar het kerkhof afgezakt. Het is een rustige plek zonder faciliteiten. We stonden er met 4 campers en een caravan. In de directe omgeving is ruim plaats voor pakweg 10 campers.

• november 2020

• november 2019