Vriendelijke en behulpzame eigenaar. We waren vrij om een plekje zelf uit te zoeken. Prachtig uitzicht. Sanitair was wat gedateerd maar alles was aanwezig! Wandelroutes gratis bij de balie verkrijgbaar en in de ochtend kan je gebruik maken van een broodjesservice. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Sannies

Prima camping, heel vriendelijk, broodjes, alle voorzieningen aanwezig, mooi uitzicht, ruime plaatsen, helemaal top! Vanhieruit mooi gefietst en gewandeld.

rian_gerris

Rommelig, ongeïnteresseerd personeel en voorzieningen die schreeuwen om aandacht! Zelf een plek uitzoeken is een voordeel. Gras is vrij hoog. Tot de buitenspiegels ongeveer.

Gerry-en-Gert

Nee, het gras staat niet tot aan de spiegels.Ongeïnteresseerd? Hoe komt het? Als u ons niet gaat vertellen wat u denkt dat we verkeerd hebben gedaan, hoe kunnen we het dan verbeteren? Elk verhaal heeft twee kanten en we kunnen niet altijd anticiperen op wat iedereen wil, en daaraan voldoen, maar we moeten een gemeenschappelijke basis vinden die de meerderheid kan waarderen.

Sæbø Camping