• oktober 2021

tis passen en meten; blokjes eronder om horizontaal te staan. Dan heb je een redelijke CP. Kun je lekker de hond uitlaten. Maar er moeten geen andere personenauto’s staan! Dat geluk hadden we. Rustige nacht gehad; hondjes tevreden!

• augustus 2021

inderdaad schuine plek. wij waren op een woensdag en er stonden om 16.00 uur al 4 auto’s geparkeerd. dan kan je er met de camper , 7 meter, niet meer bij. Doorrijden en bij een uitsparing gaan staan!!!

• augustus 2020

Plaats stelt niet veel voor. Wanneer er 4 personenwagens geparkeerd staan kan er geen camper meer bij. Misschien hadden we het ongeluk hier op een zondagnamiddag toe te komen.

• oktober 2021

• augustus 2021