Fijne groene camping. 2 nachten gestaan. Vriendelijke ontvangst. Ruime plekken. Als je geen elektriciteit nodig hebt zoek je een plekje op het grote grasveld. Camperplaatsen zijn ruim.

IIzerenhond

Prima camping, maar de prijs van 220 nok klopt echt niet. Wij betaalden met camper 2 personen elektra en 2 douchemunten 360 nok. Jammer dat het nooit aangepast wordt in de app. Wij zijn altijd erg blij met de reviews, vooral als er in staat wat het werkelijk kost.

W.Hup

zeer mooie camping met mooi zicht op de bergen. mooi gras. nieuw sanitair zeer schoon. 3 afwasplaatsen. kleine winkel. vriendelijk ontvangst. weg hoor je nauwelijks door geluid watervallen waar je leuk naar toe kunt wandelen.

Dalen Gaard Familiecamping