Aankomst 23/4/24. Supervriendelijk welkom. Gerenoveerde camping. Alles is schoon. Zeer dicht bij het centrum. voor 2 nachten wachten op de perfecte zon.

• februari 2023

Nu 390 per nacht in een camper, douchen voor 25 en een wasbeurt voor 60. Voor de prijs die we niet leuk genoeg vonden zijn we doorgereden...

t6roadtriptonorway…

Fijne camping, zeker de aparte badkamer voor baby’s. Toilet gebouw regelmatig gereinigd. Op het piekmoment van de Stranda Trail race even wat minder maar is later netjes herstelt.

• februari 2023

Pluscamp Stranda Feriesenter