prachtige rustige plek vriendelijke eigenaar lekker kunnen vissen zeker een plek om weer heen tegaan

camperhenkroelina

kleine afgelegen plek, direct aan de pier. Vissen voor de deur. Betaling Contant, NOK of Euro. het geld wordt in een kleine doos gedaan. we houden van kleine rustieke plaatsen

Brummfix

Rustige plek aan oude afmeerplaats voor de visserij. Stroom en water beschikbaar en in de prijs. Eenvoudig maar wel meteen aan het vissen. Zowel links als rechts van loods plaatsen

• Bergsetvegen 251

6430, Bud, Norway, Noorwegen