• september 2020

koop een stuk kaas bij Erik en je mag Gratis naast de kaas makerij staan met gratis stroom. wel pal langs de E6 waar ook de vrachtwagens s-nachts langs rijden maar niet zo intensief. De kaas is erg lekker. Erik is Noor maar spreekt perfect Nederlands

• juni 2019

Wij zijn hier geweest op 17-6-2019. Werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar die Nederlands sprak. Hij was nog aan het verbouwen maar wij kregen een rondleiding door het gebouwd waar de kaaswinkel en kaasmaker gerealiseerd moesten worden.

• september 2020

• juni 2019