fijne rustige camping met mooi uitzicht. vriendelijke en behulpzame eigenaren. we hebben 270 n.kr betaald incl elektriciteit. 29 en 30/6 2022

• september 2019

Dit is het niet Aankomst met blaffende honden, iemand op een grasmaaier die niet reageerde Wij zijn door gereden

• juni 2019

Eenvoudige camping met een aantal huisjes erbij. Vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Direct aan fjord gelegen. Bootverhuur om te varen en vissen. Er zijn mooie wandelingen te maken in de omgeving. We hebben veel reeën en meerdere elanden gespot!

• september 2019

• juni 2019