Omschrijving klopt, prijs niet. Nu kost het NOK 450 inclusief stroom. Sanitair heel schoon.

JokevW

ziet er goed uit, maar wel, zoals gezegd, zompig en nat na enkele dagen regen. op de CP 200 meter ervoor gestaan, deze kost NOK 200 en voor stroom NOK 50 erbij.

RobbieV

Ruim opgezette camping met grote, niet afgebakende plaatsen. Bij regenval, wij waren daar toen, is het niet aan te raden om met een camper op een plek te rijden. Zompig, drassig en risico op vastrijden. Wij zijn omgedraaid en naar de CP terug gereden die er 200 mtr voor ligt.

Torghatten Camping & Strandrestaurant