De plek is niet geschikt voor grote campers meer dan 7 meter, maar rustig rijden en je komt op een fantastisch mooie plek uit. Puur natuur geen voorzieningen. En als je geluk hebt 24 uur zon.

xandraH

Het is een mooie plek, prachtig uitzicht met een stukje geschiedenis van '40-'45 maar wij hadden ons er iets anders van voorgesteld. Blijft altijd zeer persoonlijk uiteraard. Plek voor hooguit 2 campers na ruim 1 km gaten en kuilen en takken tegen je camper. Maar okay, een rustige nacht gehad

• april 2023

weg afgesloten in de winter / sneeuw

• april 2023

weg afgesloten in de winter / sneeuw

• E6

Olderdalen, Noorwegen