• augustus 2020

Hier twee jaar terug ook al eens gestaan, prima voor een tussenstop en om alles even te legen/vullen/verschonen. Leuke wandelingen en met een beetje geluk kans om elanden te spotten in het bos achter de camping!

• augustus 2019

prima noorse camping. eigenaar super vriendelijk en behulpzaam.

• juni 2019

Deze zou ik overslaan. Sanitair slecht op orde, tevens wordt er zo te zien weinig schoon gemaakt. vuilnisbakken puilen uit. veldje prima maar geen ruime plekken. leuke speelhoek voor de kinderen, dat dan weer wel. prijs 220nok inclusief stroom.

• augustus 2020

• augustus 2019

prima noorse camping. eigenaar super vriendelijk en behulpzaam.

• juni 2019

Furuly Camping