• augustus 2019

Norse Beheerder. Konden een plaats krijgen op het gravel vet van de voorzieningen en vroegen zonder stroom nog 270 NOK. Snel de camping bij Kapp opgezocht.

Zambezi

Hallo Zambezi, het spijt me dat je hebt besloten niet te blijven en ik ben bang dat de taalbarrière hier voor wat misverstand heeft gezorgd. We hebben zeer mooie ruimte voor campers, zowel met als zonder stroom, en de meeste met een klein grasveld buiten. Op drukke dagen zijn de plaatsen met gras gereserveerd voor gasten die stroom nodig hebben, maar we zullen de site uitbreiden om gras te bieden voor alle bezoekers vanaf 2020 :) Wat betreft de prijs in vergelijking met anderen, zijn we min of meer allemaal op hetzelfde niveau in dit gebied. De site bij Kapp is 25NOK goedkoper, maar u moet "per douche" betalen. Al met al zal dat in de meeste gevallen op hetzelfde totaal uitkomen, afhankelijk van hoeveel douches je natuurlijk neemt :) Ik hoop je hier weer bij ons te zien, en dat je besluit om de mooie voorzieningen met verwarmde tegel te gebruiken vloeren en onbeperkte warme douches.

• juni 2019

Divedevil

Het spijt me om te zien dat de informatie bij aankomst niet voldoende was. De prijs is inclusief onbeperkt gebruik van toiletten :) In plaats van tokens of kaarten voor douches, bieden we een vast tarief van 30 NOK voor 24 uur onbeperkte toegang tot warme douches (en verwarmde vloeren). Er is ook een nieuw gebied voor RV parkeren, waar u kunt parkeren met de voorkant naar het meer Mjøsa. De zware regenval die je tegenkwam, is hoogst ongebruikelijk in onze regio en het spijt me echt dat je ons niet op een betere dag hebt bezocht. Ik hoop je weer te zien op een zonnige dag!

• september 2018

Rustige plaats met voldoende en nieuwe, zeer schone sanitaire voorzieningen. Geen speciale charme op de baan, maar goed voor één nacht. 300 NOK incl. Elektriciteit voor 1 persoon in de Bulli. Gratis douches, WiFi ellendig.

Etrib

Bedankt voor je bezoek :) Ik hoop je snel weer te zien, en dat je de tijd hebt om de omgeving een paar dagen te verkennen. We raden vooral een wandeling of fietstocht aan (gratis leen) over de boerderijwegen, die u langs prachtige boerderijen, weelderige velden en spectaculaire uitzichten op het meer van Mjøsa voeren. Vissen of kanoën op het meer is ook geweldig, en je kunt ter plaatse materiaal huren :) Tijdens het zomerseizoen openen we ook restaurant Viken II, waar we lokaal eten serveren op de pier, met een prachtig uitzicht op het meer en de omliggende dorpen.

• augustus 2019

• juni 2019