• juni 2019

We keken naar 26.6.19 en reden verder. Niet aanbevolen. De plaats degenereert door Dauercamper, vies, onverzorgd, luid. De prijs is gestegen tot 200 NOK.

• juli 2017

Ligt aan de andere kant tuin is gratis. De site is een louche parkeerplaats naast het motel. Als u wilt douches, die zijn tegen betaling (als vrienden rekenen Noren voor alles! Ha ha!) Nou vergelden 20Nok en langer, zoals in de parkeerplaats van het motel. Achter het restaurant zijn voorzieningen

• juni 2016

We zijn naar deze camping gereden, een bouwplaats, vrachtwagens, chaos en lawaai en zijn direct doorgereden.

• juni 2019

• juli 2017