prima terrassencamping aan de fjord. Veel (Duitse) vissers die met rubberbootjes de fjord opgaan en als regel met buit terugkomen. Nette faciliteiten voor het schoonmaken van de vis en er is een grillkota voor het bereiden. Als regel heel rustig en geen herrie tijdens de nacht.

Derk2006

Wat een pareltje deze locatie. Bijna met de neus van de camper in het water. Veel ( Duitse)vissers die trots over hun vangst vertellen. Door de kleinschaligheid is het gebrek aan voldoende douches te overzien. Heerlijk om hier een dagje te staan tijdens onze rondreis.

Skogrand Camping