Prima ligging, alle benodigde faciliteiten aanwezig. Een zeer positieve en geïnteresseerde gastheer die graag informatie geeft over interessante plaatsen en visplekken. Onze allerbeste aanbevelingen en we zullen zeker terugkomen.

Bronx

mooie camperplaats bij verscheidene huisjes. deze zijn bezet door vissers. (vissen, roken, drinken) toiletgebouw oud en niet echt schoon. moest NOK 300,00 betalen. nabij haventje met steiger en plek om vis schoon te maken. watertappunt was afgesloten.

Camping Dolmsundet Marina