• juni 2018

Veel verkeerslawaai, plaats direct aan weg, ook 's nachts veel lawaai. Toiletten en douche schoon. Prijs hoger dan in boek staat aangegeven (NOK 200 ex electra, 1 persoon + hond).

• juni 2017

Wij zijn maar doorgereden. NOK 200 NK voor de plek en NOK 30 voor elektriciteit vonden wij wat veel voor een camper/parkeerplaats. Daar komen de documenten nog bij.

• juni 2016

Leuke plaats, maar geen ruimte voor 50 campers zoals voorgesteld. Kosten NOK 150 plus NOK 10 voor een douche. Café, gratis wifi, schone douches en wc's. Wasserette. Grote overnachting.

• juni 2018

• juni 2017