Parkeerplaats met grind, overal bouwmachines, maar rustig op zondag. Eigenlijk wilden we hier blijven, maar zijn doorgereden vanwege het verwachte lawaai. Als het mooi weer is, is het zeker oké. Toilet, douche, cassette legen stond open Betaling via app die ik niet kende

Uwe-K

op 18 juli 2023: De camperplaats is nu een grote bouwput! Je kan er dus niet meer staan. Lody Cremers

Lody-Regina

We hebben echt genoten van deze plek, het veerbootverkeer stoorde ons niet, prachtig uitzicht, rust,

Botnhamn Sjark- Og Småbåtforening