Prijs klopt totaal niet, 470 nok of aan de ander kant van de weg 520 nok. met een kleine camper voor 1 nacht. Er viel ook niet over te praten.

huibertg

wat n fantastische camping met superschoon sanitair. Vooral alle Complimenten voor de man van de receptie die veel energie stopte in het wijzigen van mijn ferrie ticket. Helaas niet gelukt maar hij heeft meer dan n half uur met me geprobeerd dit voor elkaar te krijgen. Dikke complimenten.

• augustus 2019

Een enorme plant. We hadden een plaats aan de rivier beneden. Hier bent u van het lawaai van de straat en is het stil. De sanitaire ruimte was erg schoon en in topconditie.

• augustus 2019

Gol Campingsenter/Apartment