Mooie plaats aan het haventje met zicht op het fort. Achter industrie gelegen. Electriciteit inbegrepen.

• november 2019

Waardeloos op 12 november, camper plaats staat als open en staat vol met boten in winterstalling,speciaal heen gereden omdat hij geopend zou zijn en er stroom was 😡

• augustus 2019

Mooi uitzicht op de haven. Het was wel even zoeken, maar dankzij de reviews zijn we er gekomen. Het centrum is op loop afstand. Toen wij er waren (eind augustus) was er veel dicht. Het uitzicht is mooi, jammer van het gezoem dat uit de silo's komt.

• november 2019

• augustus 2019