Heerlijke camping , fijne eigenaren ! Erg behulpzaam 👍 we komen zekers terug

CamperDinxper

Prima locatie, vriendelijke eigenaar, uitstekend sanitair. Vertrek voor 12:00 anders extra dag betalen. Dat staat duidelijk aangegeven en wordt 100% serieus genomen. Voelt als minpuntje.

• augustus 2020

Gevonden! 20 jaar geleden hier geweest en alles nog nagenoeg hetzelfde, maar wel heel rrg druk . Nu bij Franz Andewald op de camping op een heerlijke rustige plaats. 10 minuten naar de Faakersee met kaart voor het strand van broer Andewald!

Heerlijke camping , fijne eigenaren ! Erg behulpzaam 👍 we komen zekers terug

• augustus 2020