Prima plek om te overnachten. Eigenaresse was heel vriendelijk. Je kan gratis gebruik maken van de douche & toilet ( Let op alleen wanneer het restaurant open is ) Van 08:00 tot 20:00. Eten was heerlijk en betaalbaar! Zeker een aanrader!

EvaNaomiBailey

Eens met de voorgaande reviews. De eigenaresse gaf een paar keer aan dat eten niet verplicht was. Hebben we toch maar gedaan. Prima eten ook. Wel even opletten dat op zondag de keuken om 14:00 uur dicht gaat. De andere dagen om 19:00 uur.

RuudKoo

een voorbeeld voor ieder die een gasthof runt, hier word je blij van!!

RuudKoo

een voorbeeld voor ieder die een gasthof runt, hier word je blij van!!

Gasthaus zur Post