we hadden een heerlijk plekje, nr 1 een veldje voor ons en het meer. heerlijk gewandeld, met de boot naar Millstatt en omdat de honden niet zonder muilkorf de bus in mochten, naar de camping terug gelopen. prima plek voor je vakantie

christ23

mooie camping met plateau’s. fraai zicht op de millstattersee. fiets tocht rondom de see, is heel mooi. bushalte dichtbij voor bezoek aan bv spittal. wij waren in het nockie weekend, genoten !!! prijs per nacht met camper en 2 personen 28,00 euro

oppad

Wat een prachtige camping! Hier is aan alles gedacht. Prachtige ligging aan een meer en genoeg te doen. Leuke dorpjes in de buurt en een prima broodjes service. Voldoende en schoon sanitair. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Camping Neubauer