plek langs uitloper Donau aan het donauradpad. gefietst naar Durnstein, kan ook lopend ongeveer 4 km. ook veel auto's van wandelaars op cp maar die vertrekken tegen avond. wel geluid van langstlopende weg maar voor ons niet hinderlijk. Prima gratis plek

Schaaf

Wij hebben hier niet gestaan, omdat het werd gebruikt als feestterrein: alles was vol.

Rensjes

5 juni op deze CP geslapen. Niet duidelijk of het nu wel of geen CP is, er staat geen aanduiding. Wel is er kano-verhuur. Toen we aankwamen veel auto’s met dagjesmensen. De nacht was rustig.

Parking Oberloiben