Richard-Tookey

Leuke camping, prima plekken. We zijn vriendelijk ontvangen en een plek toegewezen gekregen. Veel Oostenrijkers en Duitsers. Fijn om af te kunnen koelen in de ‘Alm’. Toen wij er waren was het er druk/vol, dan is het sanitair net aan genoeg en schoon genoeg. De sfeer was wel erg goed en gemoedelijk.

iwrivaro

Camping is vooral gericht op jonge gezinnen. Prima plekken, buitenrand camping is verblijf, huisjes en sta caravans. De vis in het restaurant was heerlijk ( dag vooraf bestellen!). Fietsen en wandelen in de omgeving mogelijk.

Camping Schatzlmühle