• juni 2021

We wilden er gaan staan met de camper, maar geen fatsoenlijke plek te vinden. een rommeltje, alles was ook vol. Beheerder niet aanwezig, dus gauw weer vertrokken.

• september 2020

Helaas kunnen we de camping niet beoordelen, hoewel we hadden gereserveerd dat de ruimte was ingenomen, de informatie die we kregen was alleen dat we niet wisten dat er de dag ervoor zoveel zouden arriveren, niet bepaald vriendelijke mensen.

• juli 2020

De plaats ligt iets boven het meer dat gemakkelijk te bereiken is. Neem voldoende munten van 50 cent mee. Al het warme water (voor gootsteen, douche en vaatwasser) moet extra worden betaald.

• juni 2021

• september 2020