Het meest positieve punt vonden wij het mooi aangelegde zwembad op loopafstand. Het fikse campingtarief moesten we contant betalen zonder persoonsgegevens te overleggen. Prima sanitair, erg kleine plekken, wespen. WiFi werkt alleen in de buurt van het restaurant.

Romabach

We verbleven hier een week en het is ons erg goed bevallen. Veel mensen op doorreis voor een nacht. Als je een goede zitplaats wilt, moet je rond 14.00 uur komen. Wij komen zeker terug!!! Alles zeer schoon en netjes zoals het hoort.

Camping Völs ( Stigger )