Goed verzorgde camping, mooi gelegen aan een meer. Vriendelijke ontvangst door Schotse eigenaar. Één minpuntje: loosplek voor grijs water is met de camper niet te bereiken.

• september 2021

Zeer ruime camping met schoon sanitair in een waanzinnig mooie omgeving! Bij de receptie wordt Engels gesproken, handig dat de eigenaar een Schot is :) Broodjes service verzorgt dagelijks heerlijk verse broodjes. Zeker een aanrader voor zowel doorreis als meerdere dagen. Wij hebben genoten!

• september 2021

Elixir Hotelik Caravaning